Amazing; Beautiful! ㋡ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2572884002888976211\x26blogName\x3dpie+kaya\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://danikasatuduatiga.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://danikasatuduatiga.blogspot.com/\x26vt\x3d-7004400462331683580', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ϟ Posts

ϟ Owner

ϟ Links

ϟ Stuffs
i hate u but i love you
Friday 27 January 2012 | 12:23 | 0 vanilla(s)





Aku nak tengok sampai bila ko nak guna nama 'danika' untuk cover ko depan dia , 
aku tak bodoh la weh , aku check setiap satu apa ko buat  guna fb aku, 
mesti ko selitkan nama aku kan?aku takpenah sentuh pun facebook ko , 
last2 aku tergerak hati nak log in emeil ko,
ko tuka password kan? asal nak tutup semua drama2 ko?
untuk pengetahuan aku sebenarnya dah muak dengan cite pasal lelaki ko syg la apa lah, depan aku ko burukkan laki ko , tapi sebaliknya bila tengok msg ko ngan laki ko?
beb , tapayah bangga sangat ngan laki ko pandai ke hensem ke? kalau setakat ko kapel baru kenal dah jumpa lepastu ko kasi dia pegang tangan ko lupakan la tu bukan cinta tapi nafsu ...  
aku tak respek ko langsung pasal jantan2 ko .. 
tapi...
aku respek ko sebagai kawan , waktu aku sakit ko jaga aku , ko tolong aku padahal membe kita yang lain blah je rehat tinggalkan aku terkapai-kapai , yes , time tu mmg aku tahu ko sebetul-betulnya kawan yang aku jumpa sepanjang di sekolah menengah, ko tegas dan etc , sebab tu aku balas kebaikan ko dgn aku akan dengar masalah cinta ko walaupun sebenarnya aku meluat .  aku akan tolong ko bila ko perlukan kerana aku kan besfriend ko , call je aku tapi jangan la call rumah sebab aku malas nak angkat dan tidur aku terganggu tau , 

Labels:



|



Welcome sweetheart ♥.
Im Efra .seventeen years old and stay at KL .
Was born in N9 and im a s Kunalan Fan's
>>View My Complete Profile <<


#dont forget to leave ur 'Jejak'